Fjobber Blogja - Fájni fog

Gondolatok a mindennapokról az én elvont szemszögemből, kitalált történetek valós személyekkel.

Takarékosság

2009.01.16. 08:42 :: Fjobber

Itthon annyira komolyan vették a gázhiány miatti takarékosságra való felszólítást, hogy miután dolgozni mentem, minden további nélkül nyomták ki a gépet, miközben én peer to peer rendszeren keresztül biztonsági másolatokat szedtem le magamnak. Az embert felettébb frusztrálja, hogy melóból hazaérve már örül, hogy a természetesen eredeti cd-n meglevő dolgokat a számítógépén is tudhatja, csak a pofáraesés egy az előbb említett felismerés esetében ilyenkor orbitális méretű tud lenni.

Hát az volt.

De viszont így legalább van időm írni egy kicsit, ha már még 1 óra van a várva várt tartalom megérkezéséig, és álmos nem annyira vagyok.

Mostanában ilyen nosztalgikus hangulatban vagyok, 2005-ös Markus Schulz mixeket hallgatok, és Resident Evil 2-őre vagyok rázizzenve, amiről Apty tudna mesélni hányszor izgultuk végig mind a 6 történetet :) Meg rájöttem hogy öregszem is, ördöngősbe nem annyira inni, inkább sakkozni járok le, egy festmény leköt, sőt gondolatokat ébreszt, és egy operát is minden további nélkül hallgatok végig. Nem akarok mekkkomolyodni :D

Amúgy a buszon utazva kipattant a fejemből egy kicsit hosszabb terjedelmű írás szikrája, úgyhogy ha nagyon rá fogok érni, akkor meg is írom a kis poszt-apokaliptikus sci-fi novellámat, természetesen a jó öreg állandó szereplőkkel :P

A szobámban meg már megint füstszag van. Ugyan mostmár nem lehet vágni, mint amilyen volt pár hete, mert valamennyire orvosolva lett, de úgy látszik már megint kezdődik. Erre szokás azt mondani: HGYÁ.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fjobber.blog.hu/api/trackback/id/tr95881191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása