Fjobber Blogja - Fájni fog

Gondolatok a mindennapokról az én elvont szemszögemből, kitalált történetek valós személyekkel.

Költözés!

2009.01.14. 01:50 :: Fjobber

Bizony, úgy döntöttem szerény blogomat átköltöztetem ide, lévén a blog.hu szép és jó, a myspacen meg kevés a látványlehetőség, meg ott valahogy nem az igazi. Szóval innentől ide kerülnek fel meglátásaim a mindennapi életről, az annyira megvetett, bűnös világról meg ehhez hasonló magasztos gondolatokról.

A könnyebb áttekinthetőség érdekében feltöltöttem ide az eddigi nagykovationoket, remélhetőleg lesznek még majd újabb epizódok.

Ugyan megtekintését e blognak továbbra sem ajánlom senkinek, viszont ha már végigszenvedted magad, leírthatnád egy commentben hogyan sikerült ezt a nem mindennapi feladatot véghezvinned. És pedig azért, mert az jó, és szeretek kommenteket olvasgatni, főleg ha nekem szánták :)

Szólj hozzá!

Címkék: info

A bejegyzés trackback címe:

https://fjobber.blog.hu/api/trackback/id/tr55876320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása